poniedziałek, 18 sierpnia 2014

MOJE URODZINY..


Tak WIELKIE SERCE otrzymałam dzisiaj...od Was..Agentki i Agenci... zacznijmy od początku. Spędziłam cudownych kilka dni przed swoimi urodzinkami w Egerze. To był bardzo fajny wyjazd, inny niż wszystkie bo pod namiotami.Wracając rozmawiałam z Arkiem o tym, że jako dziecko zawsze oczekiwałam, że dzień moich urodzin będzie "wyjątkowy", że WSZYSCY będą wiedzieć o tym i na pewno poczuje się cudownie...przychodził ten dzień..i..hmm.. kilka życzeń a czasami nawet tylko od najbliższych bo był normalnym dniem szkoły. Ciężko jako dziecku było to przyjąć. Potem czas pracy i każdy dzień urodzin świętowany uroczyście i w domu i w pracy...dorośle - wiadomo. Jestem dorosła ( chociaż nie wszyscy w to wierzą ) i umiałam to sobie wytłumaczyć.. ...aż tu NAGLE - do DZIŚ !!!!!! NIESAMOWITY CZAS< NIESAMOWICI LUDZIE < NIEZWYKŁE I NIEZWYCZAJNE SPOTKANIE !!! MOJE URODZINY..... ................ zadaję sobie pytanie..CZYM JA SOBIE ZASŁUŻYŁAM ???!!! a może to jednak nie dla mnie? Jest tylu cudownych, wspaniałych i czarujących ludzi wokół mnie. Kochających, kochanych i takich dla których można poświęcić wszystko ..i czas i zdrowie i sen i dietę !!! .....ale nie!! to dla mnie przyszli, dla mnie się zorganizowali, poświęcili swój czas odpoczynku i czas rodzinny żeby przybyć..a nawet..dla mnie kupili prezent !!! dla mnie chcieli oderwać się od tego co ważne!!... Ci co nie byli mieli ochotę żeby o mnie pomyśleć !!!.. Mój Ty Boże...czym ja sobie zasłużyłam ?? !!!... nie wiem ..ale wiem, że jestem OGROMNIE SZCZĘSLIWA!!!! Wypełnia mnie radość i szczęście. Mam uczucie jakbym stała z boku i patrzyła na kogoś innego by za chwilę złożyć samej sobie gratulacje , ze mam wokół siebie tych WSPANIAŁYCH LUDZI. .................................................................................................................................... Teraz wiem, że moje urodziny są MAGICZNE..!! nie tylko niezwykłe.... DZIĘKUJĘ

1 komentarz: