niedziela, 8 lutego 2015

OBCHODY ROCZNICOWE !!!! 14 - 15 LUTY !!!!!!!

Joginki i Jogini moi ulubieni!! Został tydzień - 7 DNI do obchodów ROCZNICY Studia Jogi AHIMSA. Jestem mega szczęsliwa, że dzięki WAM, Waszej obecności, Waszej cięzkiej pracy, Waszej determinacji, cudownych serc i chęci bycia ze mną, na macie- gdzie pot i zgrzytanie zębów przeplata się z rubasznym humorem i śmiechem - Studio jest już ROK ! Moja "jogowa przygoda" trwa nadal. Ciągle odkrywam nowe mozliwości - to WY !!!!!!! WY jesteście moją inspiracją. Sami wiecie, że czasami warto ( ;-) ) a czasami nie warto mnie podpuszczać ;-) . Kocham to co robię, kocham czas spędzony na macie samej i z Wami ! Doświadczam nowej innej , bogatszej rzeczywistości. Robić to co się kocha, w otoczeniu wspaniałej grupy takich samych pozytywnie zakręconych ludzi jest spełnieniem każdej osoby. Mnie udaje się codziennie spełniać się i swoje marzenia. Moja RODZINA JOGOWA rośnie a każda następna osoba dodaje jej ciepła, nowej energii i sił ..a i nowych pomysłow. Zapraszam więc wszystkich nowych chętnych by zaczeli z nami przygodę ze swoim ciałem i umysłem. Zapraszam tych, którzy szukają pozytywnej energi wśród ludzi, którzy ćwiczą JOGĘ w moim studio. *********************************************************************************** A teraz króko o obchodach. W sobotę o 17.00 zapraszam zapisane osoby na GONGI, które poprowadzi u nas Renia. A w niedzielę................. HA !!!!! w niedzielę zaczynamy SURYANAMASKAR...przez Was nazwany SURYAMASAKRATON !!!... Zrobimy z ogromną przyjemnością 108 powitań i będzie przerwa. Kilka niespodzianek jest również przygotowanych na czas przerwy i odpoczynku. Po tej dłuższej lub krótszej przerwie - Klaudia i Szymon poprowadzą naukę tańca latino. Będzie zabawnie, będzie cudnie, pełno śmiechu i miłości. Gratuluję ODWAŻNYM podjęcia decyzji o zmierzeniu się z tą ze zdjęcia i innymi wesjami SURYA NAMASKAR- jak również z Ewelinką i Damianem - moimi goścmi specjalnymi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz